Doa Rabitah...

اللُّهُمَّ إِنَّ هَذَا اِقْبَالُ لَيْلِكَ وَاِدْبَارُ نَهَارِكَ وَاَصْوَاتُ دُعَاتِكَ فَاغْفِرْلِيْ اَللَّهُمَّ اِنَّكَ تَعْلَمُ اَنَّ هَذِهْ الْقُلُوْبَ قَدِ اجْتَمَعَتْ عَلَى مَحَبَّتِكَ وَالْتَقَتْ عَلَى طَاعَتِكَ وتَحَّدَتْ عَلَى دَعْوَتِكَ وَتَعَاهَدَتْ عَلَى نَصْرَةِ شَرِيْعَتِك فَوَثِّقِ اللَّهُمَّ رَابِطَتَهَا وَاَدِمْ وُدَهَا وَاهْدِهَا سُبُلَهَا وَامْلاَءْهَا بِنُوْرِكَ الَّذِي لَا يَخْبُوْ وَاشْرَحْ صُدُوْرَهَا بِفَيْضِ الاءِيْمَانِ بِكَ وَجَمِيْلِ التَّوَكُّلِ عَلَيْكَ وَاَحْيِهَا بِمَعْرِفَتِكَ وَاَمِتْهَا عَلَى الشَّهَادَةِ فِي سَبِيْلِكَ اِنَّكَ نِعْمَ الْمَوْلَى وَنِعْمَ النَّصِيْرُ...اللَّهُمَّ آمِيْنَ

Sahabat Blogger...

Monday, November 29, 2010

Award Wa Tag Min TI-en Shan

Assalamualaikum.Alhamdulillah murah rezeki ana cuti ni.Asyik dapat award je.First one,gambar Shin Chan, takpelah, asal awk bahagia,Ti =D.


Photobucket Beriken 2 pendapat tentang bl0g ini .
-comel
-merapu
Photobucket Sayang / Tak sayang saye ? Kenape ? XDD
-sayang,sebab enti kawan ana,dan saudara seIslam ana <33

Photobucket Siape geng bl0gger yang paling rapat dengan k0rang ?
-Fifiey
-Kak Ti(enti ah tu)
Photobucket Barang yang paling k0rang nak dari zaman dahulu kala lagi ?
-entah,everything is enough for me,I guess.

Photobucket Sile tagged 3 orang lain untuk ambek award ni dan Nyatakan namanye di sini .
-sesiapa yang berkeinginan untuk ambik award ni,sila jadi follower kak Ti dulu ye.Maseyh. (simple bin senang XDD)


Second one,tag daripada kak Ti juga.



1.berikan nama org yg buat anda ketawa mlm semalam
~ Adik ana

2.apa yg anda buat 1 jam yg lalu?
~ Makan,dan makan,dan makan TT__TT

3.apa bnda last yg buat anda mnjerit kuat2?
~ Masih lagi adik ana

4.where's the next place you're going to?
~ I don't know,Gong Badak,I guess.

5. bnda last yg anda byr
~Chocolate chip @__@

6.di mana awk brd mlm smlm ?
~ Di dapur,menghias kek yang baru hari ni boleh dimakan XDD

7.apa perisa aiskrim yg anda suka
~chocolate

8.rasa2,anda nak x potong rmbut anda?
~Wallahua'lam Bissawab

9.anda suke melatah?
~Tak

10.kalau anda melatah,apa yg anda ckp?
~Tak pernah berbunyi pun.Istighfar.That's all.

11.apa last msj yg anda dpt?
~Phone ana tengah kong!Jadi hyperactive plak phone tuu~

Oh ya,mesej daripada Kak Ang,rasenyer,dia pesan manfaatkan cuti sekolah ni dengan sebaik mungkin.Almaklumlah,tahun depan,ana form 3.PMR~~


12.adakah anda akan kahwin pada masa hadapan?
~ InsyaAllah.Berkahwin kan sunnah Nabi.

13. adakah anda gigit2 straw smbil anda minum?
~Tak

14.do you make up ur own words?
~Kadang-kadang

15.senarai kan 5 blogger yg anda tag.

~Siapa nak award ni,sila ambik.Maseyh.


p/s:kak Ti,meh ar dumoh kalu nak kek,tinggal separuh agi.Hee~

Wallahua'lam Bissawab.
Assalamualaikum WBT. 

Syukran sudi baca.Sebarang komen amatlah dialu-alukan =)

1 comment:

  1. dah follow.. comment jap.. itu jek nak comment.. hehe..

    pantai tok jambal terhakis...

    ReplyDelete