Doa Rabitah...

اللُّهُمَّ إِنَّ هَذَا اِقْبَالُ لَيْلِكَ وَاِدْبَارُ نَهَارِكَ وَاَصْوَاتُ دُعَاتِكَ فَاغْفِرْلِيْ اَللَّهُمَّ اِنَّكَ تَعْلَمُ اَنَّ هَذِهْ الْقُلُوْبَ قَدِ اجْتَمَعَتْ عَلَى مَحَبَّتِكَ وَالْتَقَتْ عَلَى طَاعَتِكَ وتَحَّدَتْ عَلَى دَعْوَتِكَ وَتَعَاهَدَتْ عَلَى نَصْرَةِ شَرِيْعَتِك فَوَثِّقِ اللَّهُمَّ رَابِطَتَهَا وَاَدِمْ وُدَهَا وَاهْدِهَا سُبُلَهَا وَامْلاَءْهَا بِنُوْرِكَ الَّذِي لَا يَخْبُوْ وَاشْرَحْ صُدُوْرَهَا بِفَيْضِ الاءِيْمَانِ بِكَ وَجَمِيْلِ التَّوَكُّلِ عَلَيْكَ وَاَحْيِهَا بِمَعْرِفَتِكَ وَاَمِتْهَا عَلَى الشَّهَادَةِ فِي سَبِيْلِكَ اِنَّكَ نِعْمَ الْمَوْلَى وَنِعْمَ النَّصِيْرُ...اللَّهُمَّ آمِيْنَ

Sahabat Blogger...

Sunday, August 15, 2010

Award buat UkhtiFillahku...=)

Assalamualaikum WBT...

Jadi InsyaAllah,hari ni ana nak berikan sebuah award buat kesemua sahabat-sahabat ana.(untuk muslimat sahaja).Awardnyer tak seberapa pown,harap korang sudiler terima,ana bukannyer jenis yang pandai sangat buat award...Disertakan sekali dengan beberapa puisi buat antunna tersayang...


Sahabat fillah,aku mencintaimu kerana Dia,
Jika hari ini aku terlalu gembira,
Sedarkanlah aku dengan amaran-amaran Allah.

Jika aku bersedih tanpa kata,
Pujuklah aku dengan tarbiyyah Pencipta.

Jika aku lemah tak berdaya,
Ingatkanlah aku dengan kehebatan syurga.

Jika antara kita ada tembok yang memisahkan,
Ajaklah aku leraikan segera.

Jika hatimu terluka,
Luahkanlah agar aku berubah.

Dan...

Jika esok aku terlena tanpa jaga,
Iringilah lenaku dengan kalungan doa.

Berjanjilah sahabat,
Ukhuwah kita untuk selamanya.
InsyaAllah...

Anti sayang ana tak?
Kenapa anti sayang ana?
Kalau ana buat silap,sanggupkah anti tegur ana?
Apakah hadiah terbaik yang anti boleh berikan kepada ana secara ikhlas?
Harap antunna sudi bagi award nie kat ukhtifillah antunna yang lain juga.Spread the love in this path because of Him...

Harap antunna sudi jawab soalan diatas ni.Love ya because of Him...InsyaAllah...

*kepada Alya,memandangkan awak dah delete blog awak,ambik jugak award nie.Tulis atas kertas pun takper,asal awak ambik...
 Wallahua'lam Bissawab...
Assalamualaikum WBT...

Syukran sudi baca.Sebarang komen amatlah dialu-alukan =)

1 comment: